som en raket!

Dagarna går ganska så fort nu för tin tyck jag ;P haha
Skolan idag har varit riktigt bra, men tro jag inte är rtiktigt kry då jag fryser coh svettas om vart annat. men sjukt tänker jag inte bli!

Men började med språkval och gjorde inte så mkt, redovisade sedan så satt jag ba på bordet i korridorn och gjorde inte ett skit satt och pratade lite med felicia ba. HK:n så blev det till att göra potatisgratäng och skinkgratäng, var ju gott, fick även lax och pasta och massa mer gott (: haha men bäst var nog slutet! haha
Kan då inte mer än konstatera att jens fick micro-förbud ;) hahah (y)
Var fiskpinnar till lunch men fick inte i mig något alls :/ haha men inte så konstigt..
engelskan fick vi träna nås kit in för nationella på fredag. Kommer ju dö säger jag bara!
på musiken håller vi på att försöka komma fram till låtarna vi ska sjunga på exmanen men tro ikke då gick så bra ;P haha

efter skolan bestod av att va med Linnea en sväng, sedan typ att vara barnvakt, men hade tur gabbe kom och höll oss sällskap :D så tiden gick ju fort ikv.
Var även ute med donna en sväng, gud så länge sen jag körde, men de va bra kul i alla fall :D

Nu blir det sängen :D


Love// Sabben







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback