svårt

Verkar va dålig på att skriva här, men ska i alla fall försöka.

Igår var en sån där värdelös dag på skolan, har ju inge roligt alls, först typ svenskan då jag inte ens minns vad vi gjorde, sen hade vi kemi prov, tyck det gick förjäkla bra, elr kändes som de får se om det var bra elr inte.. sen. På engelskan hade vi svenska och skrev om romantiken och så. gick riktigt bra!
Karin kom och gav oss beskeden från gymnasiet oxå, men fick som inte veta de jag ville veta då jag ska få ett brev hem om det, hoppas de kommer snart blir galen, men är i alla fall intagen på Jakt och fiske i Lycksele! så nu har blir det beslutsångest hur jag ska göra, hmm inte bra de :/

Var lite från skolan ;P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback