:( = :)

Blir ett litet sent inlägg men de får bli de idag!

Har varit en riktigt tuff förmiddag, elr dag över huvetaget, var inget jag ville men :( Men de har ju gått framåt i alla fall, men var i alla fall och låna en släpvagn för att kunna börja lasta för i morgon åker vi ju med grejerna till sollefteå... så var och hämta bordet och sängen idag, så nu är de lastat och klart (:
Sen så kom eddie och bodil hit, riktigt roligt länge sen man såg dom, tro de var då jag förfrös mig vid jul om jag inte minns helt fel. så åt middag med dom och så, var faktiskt riktigt roligt.. Var även ut på ´raggen ikv, och träffa på mkt folk, men var rätt kul i alla fall (:
Så nu har jag packat ner kläderna och allt som ska dit så nu är allt som klart för i morgon.. och de är nog bra, men det sista tar jag på Måndag




// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback