flyttlast!

Då har man vare i sollefteå idag då :) gick faktiskt ritkigt bra, men har lite ont i foten så här på efterhand. men de äre typ värt (: för tror de kommer bli toppen alltså. Gjorde inte så mkt bärde upp alla grejer sen inge mer, för dom kom inte och besikta den idag! så på måndag då vi åker det blir det att fixa sånt efter de besikta. men de ska nog gå bra :)
Är lite nervöst över första veckan, men kommer nog gå bra (:


Var de bilder jag fick idag, men kommer mer då jag fixat, och på dom coola tapeterna :]

Har även idag hunnit med å vare och skjute och gick faktiskt fruktansvärt bra och tur var ju de då de var sista gången skjutet på banan innan jakten börjar, då jag flyttar :/  Men är helt nöjd med det i alla fall :)
var upp till sanna och fredrik en sväng sen då jag kom hem, och va lite roligt, sanna såg en sak på tv:n sen fredrik en sak på datorn med högtalarna i örona så han var ju int spec social, men det gick i alla fall :)

// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback