helg tro jag

Hänt int så mkt i helgen, var ba less på fredag.. att man orkar hålla på så.......!

Äh skit samma, igår så var jag med far typ hela dan innan de var dax att bege sig till Gafsele för att gratta vendela då hon fyllde år i lördags (: och dom bor verkligen fint till alltså (:
Tro jag måste fara och hälsa på nån kväll då jag inte har något spec för mig (: sedan var hon så snäll så jag fick två va ska man kalla de, hyllor kanske blir bra, som jag ska ha i lägenheten. Dom är verkligen två änglar :)

Var väl hemma vi 9 och följde då pappa med lastbilen och tömmde posten.. sedan var jag ut och inspektera en väg som ja jag trodd jag hade kört vilse (a) var vägen från stenkulla till dorotea vägen ;P
Men komme mig ju hem i alla fall och tur va väl de ;) haha

Sabben 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback