ledsamt!

Jag har kommit på att de inte alls är så länge kvars tills jag flyttar :(
Känns inte direkt som det bästa om jag säger så, skulle gärna vilja vänta nåra år med det. Fast nu äre ju så att man har som inte så mkt att välja på då man var så "Dum" och valde en skola som är så pass långt bort! Men en sak tro jag ialla fall och de är att de kommer bli rätt så kul oxå när man väl har komme sig in i allt....
Men just nu så känns allt ba som ett helvete, tårarna rinner då man börjar på att packa ihop grejerna man har på rummet och inser att man flyttar alla grejer på TORSDAG! sen blir det hem typ 3 dagar sedan iväg på riktigt.... :(

Fast kanske är bra oxå att flytta för att få börja om från början och bygga upp allt jag vet inte, får ju se hur det går med det. För just nu känns de ba jobbigt och skulle göra vad som helst för att få bo hemma.
Fast en sak som jag har grunnat på länge är att det är nog ganska så bra att flytta för att få börja om från början och bygga upp allt, jag vet inte.. Får se hur det går med den det, kommer nog fällas en massa tårar i början skulle jag tro, då man sitter där helt själv... Just nu så skulle jag göra vad som helst för att få bo hemma!

Vilken väg ska man ta för allt ska bli bra? 
För just nu känns allt ba som ett mörker, som jag vill mig ifrån.... :/


//Sábben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback