ride

Var och red idag, och gick fruktansvärt bra att rida prinsen ida. Han var så snäll så jag blev faktiskt paff, vet inte riktigt hur många gånger jag upprepade de till vera ;P Men vi var i alla fall ut i skogen och följde skoterleden en bit och skulle upp till Offerhälla en sväng, men fick vända ba en bit därifrån då vera blev rädd och sa de inte skulle funka! så hade ju som inge val att vända men var som problem att jag fick ta över mackay... så tog hon, och hon gillade verkligen inte de hon sjönk ner lite så då ställde hon sig och typ vägra gå! Han bli bra arg på hon! För hon sjönk ner bra långt innan jag fick hon att röra på sig, så bakbens skydden är nog int så mkt att ha kvar!
Men men annars gick det rent hyfsat att rida är riktigt nöjd, ska se om jag hinner rida en sväng i morgon ox¨å, men får se (: För ha nå små grejer att göra innan de blir sollefteå igen (:
 
Annars har jag int gjort så mkt mer, åkte till båtön och åt lite sedan ba sitta och lyssna på en massa babbel ;) haha men de va rätt kul de oxå, sen bleve ut på samhälle te vera och nå fler! Men  nu sitter jag här hemma och är barnvakt :o bu så tråkigt! 
De var nog allt från mig idag, Ne just de, har fått datorn idag, som jag ska ha i sollefte och sen nya kläder :D tycker det var toppen, diggade tröjan :D


//Sabben 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback