sönta

Denna dag har gått riktigt fort faktiskt!
Vaknade i morse och trodde mor å far skulle väcka mig då dom skulle till övik, men de gjorde dom inte så typ 11 klev jag upp och när jag kom ner så var ju mormor här, hade jag veta de hade jag sove mer! menmen
For sedan till mormor vid halv 1 och åt lunch. träffade gabbe en stund innan hon skulle hem te gafsele igen :( Men vi har i alla fall haft en toppen helg (y)
Efter gabbe for jag till vera en sväng men blev inge länge för hade så ont i huve, så for hem till mormor och somna tills middagen som var Pannkaka :D

Har även hunnit med att vare till stallet en sväng och red med marica, och gud så länge sen det var, och fotten tyckte inte riktigt om det ibland. Fast var ju bara att hålla ut (: for nästan till kraftverket och tillbaka. har dock väldigt int i händerna då jag är så tjurig och skiter i handskarna som egentligen behövs då man riden Pimmen.
När jag kom dit så var jag och hälsade på två sovande hästar oxå (: blev helt ställd då prins lät en komma fram då han låg, för brukar inte få komma till han över huve taget när han är i hagen. elr rumpan brukar han komma med och vilja bli kliad!
Men har hunnit med ganska så mkt i dag i alla fall (:





// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback