Tråkigt!

ÄRLIGHET

 

Ditt äldsta hångel? 24?
Hur många har du varit riktigt kär i? jadu int en blekaste aning

Vad tycker du om kärlek? Värsta men de bästa oxå!
När kramade du någon sist? Igår
Är du singel? Ja ;(
När fick du senast en komplimang? vet inte 
Har du hånglat med någon av samma kön? tragist men ja ;p 

 


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? joo
Hånglat med någon riktigt ful? ne tro jag inte ;P

Hånglat med fler än 50 pers? aldrig
Gjort något riktigt dumt? ja de har jag...
Gjort något du verkligen ångrar? Ja mer än allt annat!
Varit nykter på nyårsafton? Jo
Gjort något olagligt?Vet inte
Blivit polisanmäld? näpp
Fått din mamma att gråta? Ja tragist nog :(
Skämts över dina föräldrar?Vilken tonåring har inte gjort de ;)
Skämts över dig själv? ja gör ju bort mig jämt! ;)
Sagt jag älskar dig och menat det? klart!
Vilka kläder sover du i? Natttröja å typ troser
Vad hatar du verkligen? lögner och svek mm.
Varit kär? Ja de har jag!
Är du ensam nu? Jomenvis
Vill du gifta dig? Beror på
Vill du ha barn? Ja  de vill jag 

 


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? Gabriella
Fick dig att gråta? K!
Du kramade? Minns inte, Gabriella typ
Du delade en drink med? Gabben ;)
Du gick på bio med? Gabben åh linnea 
Skällde på dig? jadu, vet int..

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

Gråtit? JA
Kramat någon? tro de

Pussat någon? nej
Köpt någonting? Nej
Sjungit? Ja då gör jag jämt

 


JAG HAR

Digitalkamera? nä

Systemkamera? Jaa
Telefon på rummet? mobilen
Tv på rummet? Klart ;)
Egen dator? ajjemän
Könssjukdom? nää
Husdjur? hundar
Bra kompisar? Ja dom finns där (:
Tar du receptbelagda mediciner? Joodu
Vem vill du fika med just nu? hemligt


//Sabben






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback