vartjagmigivärldenvänderstårjaghärmedtommahänder

Då var denna dag överstökad oxå (: har inte gjort så mkt alls i dag, va i verkstan hele dan och de har vare riktigt roligt faktiskt, än fast jag kanske inte visste allt i en början men.. fick fixa klingorna till röjsågen osv gick hyffsat i alla fall. och tog inte en rast på hela förmiddan. Kändes som helt värdelöst med de helt enkelt. och han precis till lunchen oxå, oich tur var ju de då jag va nå jävelusiskt hungrig.
Efter lunch vare svenska, och vi fortsatte gå igenom betygskriterierna.. vilket inte var så spec roligt, tyck ba de är onödigt vi får veta sånt för är inge man förstår.... ;p
Sedan fick vi en skrivuppg, var inte de lättaste kan jag ju säga, för är inte ett dugg fantasifull ;p haha så satt väl kanske lite mer vid Fb då men... Jag blev klar och tyck den blev riktigt bra så får väl se om tre veckor hure gick ;) hahah

Hade även bestämt mig för att idag skulle jag upp på skolan för öppethus, men eftersom det regnar så jävulst så tro jag att jag låter bli med det och försöker läsa lite inför provet ist...
Men bra tråkigt att va själv, men he vänjer jag väl mig med så småningom ;P haha

//Sabben


Frågestund på bloggen, fråga på!

2011-08-31 // 19:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback