solle igen o igen o igen

Är nu tillbaka i sollefetå efter en toppen helg hemma!
Säger bara de att är väl helger man ska vila upp sig till nästa vecka, men så har inte jag det! Utan är upp hela helgerna i princip sen så åker jag hit och soer ut till nästa helg ;) men så får man väl göra elr? ;) haha

Helgen har bestått att göa lite allt möjligt! va hos daniel på fredag, riktigt roligt faktisk.. sanna "sov" hos mig elr hur var de egentligen! Säger ba Vrak!
Lördag vare hockey på dan och sen ut och va med sanna, vi gjord lite julgodis sen ut och slit raggen, var på galven, sen bleve christian resten av kvällen (y) söndag vare hockey typ hele dan så har blivit lite pengar i helgen, men kan ju säga dom försvann fort idag :O hatar julen!

Som sagt har vare och köpt lite julklappar idag eftersom vi inte hade idrott! Pengarna rök och har fortfarande julklappar kvar att köpa! Och de är dom som är jobbigast att köpa åt oxå :o Men blir nog bra ändå (:

Ska även försöka lägga upp bilder på bloggen oxå, då jag fick påbakning om det i helgen så ska se om jag får in mer bilder nu ett tag (:

//Sabben


                                                                                                                                            



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback