tummenupp ;)

Hemma efter en toppen dag alltså :D
Började med att jag åkte med Linné och matte en sväng, slutade på shell på en fika med rickard.
Sen han jag int mer än hem så kom Jocke och Kina upp, och dom var ju mer än ja... jocke somnade i sängen och kina jävlades, mikaela kom och gud så kul vi had, åkte lite bil med Jocke oxå... drog hem för att städa lite, men då kom Mikaela och fråga om vi skull på appelbergs och kolla hockey. Träffade då på Fredrik Körven och <matte, så där vare lika kul. Kom massa fler oxå, typ timmy, morin, håkansson, boman, jolina, sen vet jag int om de vart nå fler;P
Sedan skull vi få hem fredrik, men blev stopp efter halva vägen, och gud innan vi fått han från den där "Gubben"
Upp till Fredrik, satt där ett tag sen bäddade vi ner fredrik ;) satt kvar en stund mikaela for, Och Matte försvann! så var typ dött så gick upp 
och fick nattligt besök, lite roligt äre väl! blir till att sova på soffan, men de är man lika glad för ändå!
Bilder från kvällen kommer sen orkar inte ladda upp dom nu ;)

Kvällen har vare helt jävla otroligt bra kan jag ju ba säga (: Så tänker fixa lite nu innan jag lägger mig, sen upp och ha körkortet i några timmar innan jag beger mig hemåt med hampus :)

Gnatt alla glada :D

//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback