dagarna rullar på :P

Då går denna dagen mot sitt slut då!
Har gått riktigt bra faktiskt, men har varit ganska så tråkigt då Gabbe inte har vare på skolan. men det gick ju bra ändå. hade då matte första timmen, då vi gick igenom ett nationella prov som dom hade för 5 år sedan, va i grupp och fattade seriöst inte ett skit hur man skulle göra (a) haha men kommer nog gå bra sen, och de är huve saken :P idrotten hade vi rob boll, gick ju super, elr egentligen inte då mitt lag förlora alla gånger.. So gjorde jag typ inte ett skit strök under de sista sen satt jag och prata med Rasmus och vincent typ (:
Lunch var det blodpudding :o vilket inte alls är så gott men de gick ner i alla fall, satt och prata med vera lite och så!
Sen avre Biologi och då vare skelette vi höll på med och de var riktigt kul faktiskt (: och timmen gick fort, sista timmen vare då nationella i svenska för sista gången typ, skulle ba ta ut några som hon ville höra mer av. Skulle höra tre texter idag men hann inte med fler än en ;)haha så pratglada är vi, skulle diskutera med Vincent idag å he gick ju som toppen de :P

Sen Rasmus komentar då han satte sig " Jag får känna mig som Gabriella idag"
Fattade inte vad han menade först men sedan slog de mig de att jah alltid sit me hon, men satt med han idag då hon var borta :P

Barnvakt har jag vare ikväll, men de är som ganska så lätt, lovisa och kristina sitter vid var sin datorn, och jag sitter vid tv:n men idag har jag även hunne göra läxan  (Y) vilket är toppen :D


Kram/Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback