Dåligt humör!

Alltså jag har märkt en sak idag!
Jag har varit på ett j*vligt dåligt humör, men kanske finns en anledning till det oxå men ändå! Men de är inte ett dugg kul alls!
Men har typ lega vaken jämt och ständigt inatt känns de som då jag har haft sån hosta så jag inte kunnat sova... så tyck inte alls att dagen med alla prov och de gick bra! men hoppas de blir bättre med hostan snart så jag kan sova om nätterna, annars kommer det bli jobbigt dehär!
Fick ett ganska så stort utbrott idag, elr syntes nog inte så mkt men skulle bara ha viljat lägga mig ner på marken och dö elr nåt! har inte orkat med hur dom hållet på idag!

På tal om annat så åker vi nog och hämtar en hund vecka 9 :D längtar som tusan gör jag!
Men tur de inte är så länge till dess, och de blir en liten plutt (:

Kram// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback