en kväll i kylan ;P

Hemma efter en kväll med mkt skratt ;p haha

Började ju med ett samtal innan jag kommit mig ut, sen gav de av mot Gabbe som då var hos hennes mormor! Satt där och prata en stund innan vi gick ut, var en sväng på ica, sen Bussan då de blev så j*vla kallt. Då ringde vi först rasmus för att få reda på nå saker, Ringde sedan Vincent en sväng åh fråga va dom gjorde. Och kan lova att vi fick ju skratta lite åt han oxå, tog oss en rejäl promenad över på norrstrand för att prata med dom ett tag. Där blev ju då kvar ett tag, såg en film som..... ja jag fattade inget av den men :P

Började sedan att gå mot samhälle, skrattade och tro Gabbe var för trött för misstolkade allt vi sa ;P haha träffade sedan på Benjamin och Boström efter vägen så stannade ju en sväng där. for sedan hem.
Och skratta kan jag lova vi har gjort mer än halva kvällen i alla fall ;P haha

Vilket sällskap man har haft, men nu blir det sängen så att jag orkar med morgondagen ;P
Godnatt


Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback