fre-lör-sön!

Då har denna helg bara flygit iväg, tycker helgen inte mer än börjar så är den slut igenlite tråkigt! Tänk om helgerna vore längre va kul att skulle vare! haha Men i helgen har jag typ inte vare hemma något alls, vilket har vare lite både och! de är kul att vara borta men känner jag har glidigt ifrån allt hemma :/ men ska se om man kan fixat ändå!

Fredag
va ju med josefine och var på ug! var målar tävling där, men ritade ba lite ba för att, och fick mig då ett sms av lovisa som frågade vad jag gjorde då jag skrev de jag rita fick jag tillbaka ba, så du ritar dig själv! gud så elakt inte är jag en gris :P haha  hände inge spec alls....
Lördag
vaknade och skulle på isbanan vi 10 för att träna lite innan tävlingen dom ska ha, pappa har ju köpt en framhjulsdriven bil, vilket inte var det lättaste då man bara kört bakhjulsdrivt ;P men det gick ju i alla fall, att och nöt i typ 1 timme. sen var det hem och äta byta kläder och bege mig på ishallen då jag skulle döma U14 (B-pojkarna) gick dock inte så bra blev en förlust för dom där :P haha Sen var det hem och duscha byta kläder packa ;p för då skulle vi först på middag hos leif och anki sedan skulle jag vidare till josefine för att bo där en natt. såg film, och lovar jag ska inte se skräck/rysare höll ju på dö av att se ett ansikte som inet skulle va på de ställe. men det gick ju bra, såg 3 filmer, dumplings och två andra kom dock inte p åva dom het ;P haha
Söndag
Vaknade och såg på tv för att ha något att göra, sen kom jag på att vi skulle fara på ishallen då U16 skulle spela, kom lite sent men det gjorde nog inte så mkt, slutade med en vinst med 4-3 mot skellefteå! for sedan tillbaka tilll josefine tills pappa hämta mig, då var jag och laga hagen till hästarna då den var trasig! följde sedan pappa till bernt en sväng då han skulle hjälpa bära något, åkte sedan vidare till ishallen för att kolla ytterligare en match mot skellefteå. och där spelade dom inte riktigt bra, låg under med 3-5 då jag for efter en och en halv period. för då var jag och åt, kom tillbaka och de stod typ 4-5 till skellefteå. men blev en vinst för killarna ytterligare igen (y) tog mig sedan en promis hem och nu ska jag gå coh se solsidan och gå upp en sväng. ha de bra


Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback