härligt!

Då är man hemma efter en dag i ume!
For typ 10 och sen skulle jag inte va på lasarette förrän typ 2 :o men de gick det med ;P haha
Men var en sväng på jobline och nå annat skit ställe ;P haha  men fördrev ju tiden lite i alla fall (:
Men tycker det var ett toppen besök hos läkarn i alla fall, får ju använda axeln helt ut, men ska u stå på egna ben och känna vad som går och inte, och träningen för axeln är bara att göra då jag fick ont igen (y) Fick även börja spela Hockey om jag ville för det skulle nu min axeln klara av ;P

Tog även upp benet igen, så nu ska jag tillbaka till umeå framöver och röntga benet för 4jde gången och se hur allt såg ut om de var något som inte stod rätt till i knäet. vilket känns ba att allt blir tagit upp och hittat lösningar ;P haha


Kram// Sabben

är dock från då jag hade skruven kvar ;P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback