Hemkommen

Då har man kommit hem efter en dag på skotern (: har vare skit kul, bara synd att jag inte tänker på att jag förfrysit miig en gång! för blir alldeles röd och de svider på kinderna! Åhhh!
Var till Gafsele en sväng och kolla slädhundarna, men var inge länge där, sen vidare över till noret en sväng och pratade med farmor och fick fika :D
Så nu har jag frågat om lovet oxå blir nog toppen de (y) hahah

Har även hjälpt pappa att fixa hantagerna till skotern har typ badat i såpa haha ;P mina händer gör ont! Men nu sitter jag här och funderar på om jag ska hoppa in i duschen som tvärast så jag ha de bort gjort ;P haha

Sen får man väl se vad kvällen erbjuder ;) hihi

Kram// Snabben


Snygg blogg =D

Kommentera gärna min blogg också =)<3



Kontakt: [email protected]

2011-02-27 // 10:46:31

HEJ! :)

nu har vi på våran blogg en tävling där du kan vinna länkning på våran blogg i en månad

Du ska göra en vår/sommar outfit med kläder från Gina tricot och H&M



Tävlingen avslutas den 18 mars och vi berättar vinnaren och visar outfit med länk till bloggen den 19/20 mars så



om du trycker här nedanför kommer du direkt till tävlingen!



http://atasteofmode.blogg.se/2011/february/hannaanja-2108.html#comment

2011-02-27 // 14:32:32

så var det söndag igen, har du haft en bra helg? :) anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig :) kram!

2011-02-27 // 20:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback