livet är ju som kast!

Det har varit en sån där dag då man hellst bara skulle viljat ligga kvar i sängen och inte klivit upp!
skolan gick väl hyfsat bra, var lite på dåligt humör men gick över till skratt iställe innan slutet!
Engelskan tyck jag gick super känns som jag börjar fatta de lite bättre nu (:
Idrotten hade vi skridskor, och idag hade jag med mig medicin så gick ju super :D så i slutet av dagen käntes allting toppen men gick snabbt över då jag kom hem..
Skulle städa och sen gick allt åt skogen och blev skit alltihop :p blev ett stort bråk!
Sov även en stund i stolen uppe på mitt rum! så tror humöret beror på att jag vare trött för är nu två dagar jag somnat efter skolan!

Men kl 5 typ kom sanna och dom för de skulle äta middag här, blev lite allt möjligt som dubbelmarinerad älgkött, typ nå rostbiff elr va de va, och biffar ;) haha mkt gott var det i alla fall (: var sedan ut på isbanan en sväng, men blev dock inte så länge då bilen dog! så åkte med sanna en sväng, sen gick vi hem till fikat ;p haha
Skulle sedan upp på samhälle, men ville inte gå, så hittade en som ville skjutsa oss (y) Vilket var väldigt snällt tyck jag (: Tacktack :D

Var sedan ute med Gabbe till nu då jag kom hem, har hunnit med mkt olika saker. va på ug och spela biljard, var ut och gick for och prata med Isak en sväng, och kul var det!:D sen har vi vare på pizzan en sväng och sedan sutte och sett någon film på tv:n, slutet var vi ute hoppa i snödrivan gjorde jag! kände jag behövde få ut lite ur mig så ja... pratade med daniel en sväng, då kom mamma och hämta mig så vi skjutsade hem Daniel och sen Gabbe (:

Men nu ska jag nog ta och gå och lägga mig för ska upp och kör skoter i morgon (y) längtar, synd ba inte skoterkläderna kommit än (: men ab dom kom innan fredag till veckan ;p haha


Kram// Sabben


du mena väl irak ;) hahahaha! ne nu ska ja inte va elak (a)

2011-02-26 // 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback