lugnt

Denna kväll har varit ganska så lugn faktiskt (:
Satt hemma och såg under solen först till typ halv 7 sen fick hästarna komma sig in. mamma for till helena så tog och gick ner på Ug en sväng och kolla, var inte så mkt folk där, stod och prata lite med Eva-Lena och eve. satt även en sväng vid datorn, men kollade sedan på då Isak och Söder spelade nå spel på datorn. träffade även på Op och dom en sväng innan jag begav mig till helena och fika go fika (y)

Har även fått bilderna på hundn/arna nu så får se vilken de blir av dom ;) Gulliga var dom i alla fall!

Men nu tro jag att jag ska ta och gå och lägga mig så jag orkar upp i till bussen i morgon bitti ;) haha
07.00 från bussan till lycksele sen blir vi där en hel dag ;) känns nästan som man missar en bit av helgen :P åsså gjorde man inte de :PpPpPpPpPpPp

Godnatt

KraM//Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback