Nationella C

Haft nationella C idag! tyck de gick riktigt bra faktiskt men om de gick bra är ju enn annan sak ;P haha
Och börjar med muntliga nationella svenska i morgon! känns jobbigt men ska nog gå bra (:

Idag efter skolan följde jag med vera hem och va där tills de var dax för mormor att fara till dorro för då skulle jag hem och va barnvakt!
Jag och kristina åt macaroner och bacon till middag sen hade jag bestämt med vera att vi skulle på Ug men mamma och dom kom aldrig hem tills de jag trodde. eller var mer vad mormor hade sagt! Så kristina fick ju ba lov att följa med mig ;) haha och hon verkade ju roa ganska så många där :P haha

Sen for dom till gafsele så var kvar på Ug med vera. och nu sitter jag här hemma och ska nog snart lägga mig tro jag ;P
Just har åkt mammas nys skoter oxå :D fett nice alltså tänk om jag kunde få en såN ;) haha


Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback