oh yes!

Gårdagen var ju toppen!
Började med att jag stannade hemma iställe för att följa mamma och pappa ut med skotern, men det var bara för jag ville på ishallen då det var sista hemma matchen.. :P
Så sa åt gabbe att hon inte fick fara upp i backen utan skulle följa till ishellan ;P
Men gick dock inte så bra för dom blev ju en förlust men. sen sparkade vi hem till mig, for och handlade och skjutsade hem Gappen :D
Sen gick tiden fort tills kolckan va dax för att vidare till vilhelmina. gick väl bra där, hade en riktigt rolig kväll (y) och tur var ju de, fick åka med seb hem oxå så slapp sitta i bussen ;) haha
men kom hem typ samtidigt som bussen ändå (:

Och idag vaknade jag vi typ halv 11 och var ganska så trött men klev upp ändå, satt och prata med mamma och pappa en stund och som det ser ut nu så blir det en hund till ;D men vi får väl se hur det blir med den saken!
Försökte få upp gabbe men hon vaknade ju aldrig, men fick ett sms vi 5 över 12  och då sa jag åt hon att hon skulle följa med upp till backen. så typ 20 över hämtade vi hon ;)
Så det har varit en dag uppe i backen, men båda var ganska så trött så åkte inte så mycket utan kollade då Op, Isak, och Rasmus hoppade iställe! gick väl så där för dom ;) haha men tro isak var lite elak ;P haha skratta då dom faila :P haha
Men nu är jag hemma och ska ba ta de lugnt!


Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback