sjukk

Vad vare jag sa igår, trodde jag skulle bli sjuk!
Är precis de jag är kunde nästan inte sova igår för magen, och den när jag klev upp en sväng så spydd jag! wiihoo va kul de är älskar det verkligen! La mig óch  vaknad i morse då pappa kom in och sa vi skulle till skolan, men då vare ba att berätta. så stannade hemma och ha lega i sängen hela dan. och dom gånge man väl somnat skönt så ha pappa kommit och frågat hur jag mår :P haha

Sen tolv har jag känt hur hungrig jag varit men har inte våga äta något mer än typ blåbärssoppa. och de har jag ju fått behålla så har jag tur så blir de inge mer! åt en Hamburgare till middag :o vilket känns väldigt konstigt, men är ju bra ändå!
Ne nu ska jag ta och gå upp å lägga mig och se klart filmen jag började se tidigare. och hoppas jag blir frisk så jag kommer mig till skolna på torsdag (a)

Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback