snart halva veckan gått ;p

Ännu en dag bara flyger iväg!
Men typ idag första timmen vare spv, satt och skulle läsa in för provet i ha tills i morgon, men tro ikke de gick så där super men ;p haha satt i alla fall med rikard vincent och oskar, haha men oskar sov typ hela den lektion och de finns med på film då vincent höll på jävlas med han.. haha
Sen avre Hk = taco paj och nån skit god kaka gjorde vi oxå (y) så behövde verkligen inte äta någon lunch idag ;P
Engelskan gick super, kändes riktigt bra då hon sa jag inte hade läst läxan så bra som idag, :D så skivan ger resultat i alla fall och att jag får en lektion med ragnhild och träna!
Sen vare Slöjd i 2 timmar, gick väl ganska så bra, men blev inte riktigt klar, men snart så kanske efter torsdagens timme men får väl se hur mkt jag jobba på då! 
Hade även Ae möte idag, gick på 10 min sen var de klart.

Kom hem satte mig här en stund sedan vare middag och skulle ut en sväng men blev dock inge länge då inte åslia var öppet :/ för då var de ba hem och va barnvakt, kan ju säga jag hade en jäkla tur att stallet var gjort. annars hade jag nog fryse ihjäl :p haha

Kram// Sabben


Teckning jag fick, men Jens rev sönder den :( R.i.p teckning :p


En sovande oskar och vincent (:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback