söndag igen

Då var de söndag igen ;P
Har varit en ritkigt rolig helg faktiskt, idag vaknade jag typ kvart i 11 satt vid tv till 10 över tolv då jag skulle va på ishallen för att döma u12, gick ju bra för dom, blev 5-1 till dom (y) 
Efter for jag till mormor ens väng, fick fika och så men då pratade jag med vera så for upp till henne och var där tills mamma och pappa kom hem (;
Kvällen blev ut igen till vera (y) har avrit super kul faktiskt :D

Nu är det bara timmar kvar :D efter jag sett Wallander ska jag hoppa in i duschen en sväng, sen sova för att kliva upp och fara till sundsvall i morgon :D hihi så hämtar lilla pluttan i morgon, känns toppen alltså!

Kram// Snabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback