tungt!

Idag har varit en tung dag!
har inte orka med något alls, och nu på eftermiddan har jag haft sprängade huvevärk.. vilket inte alls är bra får inte bli sjuk nu och typ 1 och 1 halv vecka framåt!
har spelat på låda idag på skolan ;P haha var ju inte alls så svårt, vi spelade ju i ett "band" haha som petri sa.. såg film på histornian och tro jag somna till 17 gånger under filmen! vilket var dåligt, rasten la jag mig på soffan och halv sov till nästa lektion ;p haha

Annars så tror jag att jag ska ta och gå en promis ikväll och gå förbi ug och se vad som händer där, sen ihallen och kolla ba för att göra något...
Sen lägga mig tidigt för att kliva upp för att göra Nationella C i morgon bitti (y) haha fy va drygt de känns 2 timmar och 40 min :o kommer ju dö elr nåt :P


kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback