velar!

Fy va trött jag är vet inte vad jag ska ta mig till!
men annars så var det kykling till middag och blev sen middag oxå, var typ 7 :o haha
sen har vi varit en sväng till Gååpsene oxå, va ritkigt kul är väldigt länge sen man var där. så kom typ nyss hem och vet inte vad jag ska göra är så rastlös :o är inte van att va hemma så här mkt på en helg typ! har alltid varit ute på kvällarna...

Annars så står jag in för mitt val för min framtid just nu! Hade allt klart och visste precis vilken skola jag ville gå och allt, men nu börjar jag vela och vet varken bu elr bä! icg de val jag nu ska göra komme rinte bli lätt kommer sittar där sen och inte veta om jag gör rätt elr fel då jag vet att både mamm aoch pappa är emot och helst inte vill jagska gå de jag börja vela om att jag vill gå! Tror nästan de är bättre att gå och gräva ner mig nån stans, visst de blir inte bättre för jag skulle göra de, men med tanken känns de som bästa utvägen nu!'

KraM//Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback