vf finns onsdagar?

Är så less på onsdagar nu!
Kan dom ba inte försvinna ba poff! haha
Idag har de vare ganska så lugn dag. målade klart min gröna häst på bilden (y) tycker det blir toppen dedär!
på musiken idag skulle vi spela gitarr och få prova spela typ nå annat konstigt! och lova inget blev nog som petri sa :P som jens sprang omkring och drog i allt ;P haha  men kul var det i alla fall!
Provade spela saxofon elr hur de nu stavas! men fick inte fram mer än ett skrik hahahahah
Fysiken tränade vi till prov och vi ska få göra vårat eget prov den här gången, så alla i klassen skulle skriva 2 frågor om de vi höll på med skulle lena fixa prov ;P Men  jag och gabbe skrev 3 frågot iställe  ;)
Lunchen var det korv och mos, och vera äter ju så cp mat så smakade en bit av hon! men lovar kommer aldrig äta de nå mer :O smakade bajs!
Annars har dagen gått ganska så bra, vare lite kallt inne tyck ja men ;P haha

Efterskolan blev det hem, spelade Gh med mamma, och lova de var sjukt kul! haha tro hon är lite dålig förlorare ;) haha slutade med att hon gick iväg och sa massa saker om spelet ;P haha


På tal om annat åker man till lycksele och kolla på skolan på fredag och känner mig inte taggad för att kliva upp och sätta sig på bussen kl 7 :o men de ska nog gå bra, hoppas ba de inte är så kallt då vi ska va ute :p
Jag och gabbe kollar på Jakt och fiske och sedan åker Felicia och jennifär dit för att kolla naturbruket Djuren (y) Så blir nog toppen men blir ju borta en hel dag ;p
åker även till lycksele på söndag för att fara på nån utvecklingsutbildning (y)

Nu ska jag ta och bege mig till veronica ha de bra


Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback