-_-

Sitter här och har inte gjort ett skit idag!
Elr kom hem från skolan satt vi datorn, va och åt sen har jag faktiskt vare duktig och gjort läxan till nästa vecka och sen gjort halva Matte läxan :D
Är riktigt stolt över mig själv (: Annars brukar jag göra de kvällen innan de ska lämnas in ;) men kanske är bäst att börja ta tag i mitt pluggande nu.

Har även varit snäll och följt pappa bort med skräpet, vare och panta burkar och varit snäll med hästarna så dom fått sig en ny höbal! Så nu blir dom glad imorgon ;) hihi

Och nu är det bara att ta tag i det här, ska nu göras 200 situps varje dag fram till sommarlovet (: kommer verkligen bli en utmaning dehär, men är något jag behöver i mitt liv oxå ;P det ska inte alltid gå som på räls  ;) hihi

Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback