2010

Du under 2010!
Har du gråtit?
Ja verkligen!
Har du skrattat?  Att jag har :D
Har du sovit i tält? Jamen ;)
Har du sovit under bar himmel? Nej inte alls
Har du varit på Gröna Lund? Satan ja :D
Har du varit på Liseberg? Nej.
Har du varit på Kneipbyn? neej...?
Har du varit utomlands? Nej!
Har du varit i en annan stad? Ö-vik, nynäshamn, stockholm, Sen har vi ju andra ställen men tycker jag inte går in under stad!
Har du bott hemma? Jo de har jag gjort

Dina vänner har under 2010...
Har en vän dött?
Nepp, Toppen är ju de!
Har en vän sökt tröst hos dig? Jamen
Har du sökt tröst hos en vän? Jao.
Har du sovit över hos en vän? Jamen, Sandra,Gabriella å Josefine typ :D
Har du varit kär i en vän? Japp faktiskt! :)
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Vet inte riktigt..

2010 har du...

Har du pussat någon? Jo så är det
Har du varit tillsammans med någon? Nepp.
Har du varit kär i någon? JappJapp
Har du  sovit med någon av motsatt kön? ne tro inte de

När har du som mest...
Gråtit under 2010?
 När jag grina som mest måste nog ha vare i början av året tro jag, bråkade väldigt mkt då, blev mkt tårar då. sen så nu i slutet av året har det väl vare 2-3 gånger i veckan
Skrattat under 2010: Marknan, nå veckor före Examen! sen typ början av året alla helger med Sandra (:  Sen allt med Gabbe å Josefine (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback