7-8 jan!

Gårdagen var toppen men orkar inte berätta allt som hände. Men var i alla fall med Josefine och Gabbe, sen blev de massa fler då vi var upp till kadi (:
Kom hem mig sen men kul var det.
Var uppe rätt tigigt idag då jag skulle över på Norrstrand för dom skulle komma från VF. Gick super tro han var där typ 45 min (:
Var sedan ut i kylan med lillan kallt som stryk var det :P
Var då hem till duschen och vi skull till dorro men då svara inte den vi skull fara och hämta bilen så de blev inget, så for till gafsele med där var de ingen hemma så då for jag mig till gabbe (y)
Då låg vi och kolla på film ;) haha de va Pelle Svanslös :D haha det är ju toppen den hahah ;)

Har dock inga bilder lagt in på datorn från dom har dagarna på lovet så är lite tråkigt :/

Nu har jag ätit mig mätt på Tacos och tagit fram brädan och skorna då de bär av till Solberg i morgon :D
Men ska va barnvakt ikväll för mamma å pappa ska på bio, så då kom gabbe hit och ska va med oss. När bion är klar åker jag å Gabbe till Gafsele :D

-----------------------

Annars så är det ju typ¨så att skolan börjar på Måndag! 
Det känns sjukt att dom här veckorna gått så fort, men de är ju så då man har kul (y)


Kram// Sabben 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback