Bäst!

Igår var det verkligen skit kul!
Började med att man var på ishallen och kolla på A-laget som spelade mot medle! och det gick verkligen super för dom (y) första vinsten denna säsong ;)
Sen vidare upp på pizzan med Emilia,Johan,Mirella,Jocke,Gabbe å Linus. var verkligen roligt! sen bar de av ut för hela slanten och gu så kul det var, fast kanske lite tråkigt där i mellan åt men gick ju ändå. Jag och Emilia sprang som satan en sväng där oxå för att hinna till Ica! tro aldrig jag sprunge så fort ;) haha
Blev sedan pizzan en gång till, Där vi köpte en Familje pizzan, men tro inte de var någon som åt av den men;p haha
Lite senare så drog Jag Emilia och Gabbe till Krille. Och lova kul var det, var inte så många där så var riktigt lugnt (: 
Blev lite bråk där en sväng oxå, men vf ska man gå någon stanns och säga något då man inte har något med de att göra då de var helt då vi for! men det gick ju bra tillslut så då blev det lugnt igen!
Hade allsång där en sväng, tycker vi var riktigt roligt vi var ju super bra (y) haha Började dra mig hemåt typ 3 (: men kan lova jag var ganska så trött imorse då jag klev upp! haha

Var lite av gårdagen (y)

Kram/ Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback