;D

Hatar då de blir så här, då har man skrive mkt sen försvinner allt!

Dagen började dock innte så bra idag. men for till mormor vi 1, innan jag skulle på ishallen, la mig i soffan och kolla på störtlopp elr va de va men somnade och mormor väckte mig och fråga om jag inte skulle på ishallen någonting ;P hah
Var där med linnea, alltså om inte linnea hade vare på ishallen så hade de inte ens vare kul att kolla på matchen, för hon ställer sådana kommentarer till allt! Träffade även på Sandra en sväng, vilke var ganska så längesen ;P tro nästan de blir för sällan mellan gångerna, man har ju typ mkt att prata om när man väl träffas nu ;P haha


Middag blev det vårrullar vilket jag inte alls tycker är gott så åt friterad korv och ris i ställe (:

Har ni varit ute med josefine ikväll, det var ganska så kallt så satt mesta dels bussan ;P haha ganska roligt var det, marcus kom även förbi och höll oss sällskap ett tag ;P haha sen så var vi på ok och köpte godis, elr j gjorde de, sen tvättade vi dom för hon tyckte inte om lakritssmaken ;P haha
Fick även besök av Vinccent boström linus dä oxå, men följde sedan josefine en bit men elr tills hon skulle vika upp på gården. så gick jagmig hemåt men mamma hämtade mig.

Kom hem vi 12 vilket jagtyckte var skönt för hade tänkt lägga mig då, men glömde bort det så får ta och göra de nu, så jag orkar kliva upp och sedan fara till josefine ;P


Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback