från i helgen

Helgen har varit riktigt bra den (:
Den har väl bestått av att ha vare med josefine (y) vilket har varit super, har inte varit hemma så mkt vilket inte alls är bra. men de får jag ta igen (:
idag har jag vare med josefine sen typ 1 till halv 4 då jag for hem sen från 6 till halv 8 ;P haha alltså hela dan :p
Var även med Vincent boström och linus en sväng ;P

sen så tycker jag att det finns en som beter sig som en ja jag vet inte! är väl inte mitt fel att dom sa så åt dig. Allt går ut över mig, fast de förstås bryr mig inte, kommer inte alls sakna det!


Kram Sabben


Bilder från i helgen (:








inte snällt!


Men du vet att jag älska dig ;D<3

2011-01-31 // 15:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback