Gabbbe :D

Då var man hemma efter en hel dag med Gabbe (y)
Men först var de skolan men ändå ;P haha tyck det gick riktigt fort, kanske var för man längtade till sista timmen då de var slöjd = fortsätta sticka på sockarna :D haha känns som jag snart är klar med en socke. hihi de är skit kul :D
Följde sedan gabbe då hon skulle klippa sig. blev ju skit bra ju, vill nästan ha lång hår jag med! men har nu bestämt att jag ska spara ut mitt hår till examen ;P hahah (y)
Var till Gabbes mormor och där satt vi och kolla tv å datorn! fick pannkakor till middag (y) vilket var super!
Senare blev de Ug en sväng, var ba vi där först sen komme kevin sen Linnea jenny å sist men minst ;P typ Benjamin elr va han het! var typ dom ända som va där ;p Lova jag är bäst på biljard (a) elr inte ;) hihi
Kom hem nu då jag även varit på ishallen och kolla då vetarna spelade mot Dorro (: åsele vann ju (y) haha Bäst? ;)

imorgon är de fredag.. Wiiihooo.
Ochinte hur bra helg som helst ;) gabbe komme roch ska bo här i helgen. (y) vilket är toppen känns ju super hon kan komma hit! och får de så man inte behöver "töja på sanningen" ;)
Har nog planerat hela helgen redan typ ;p haha gjorde vi redan vi frågat ;) haha (y) så man ska göra!


Kram// Sabben





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback