göllit!

Då har denna vecka gått! har gått bättre denna vecka, förra hade jag ju onsdag pch de var tisdag. men iveckan har de vare tvärt om de kändes som de va tisdag men de va onsdag ;P haha men skit samma!

Men gabbe ska va här i helgen i alla fall, och känns som helgen är full bokad till lite allt möjligt! så kommer ngo bli toppen dehär (y)
Skulle ha städat igår men de hade jag inte lust med så blev idag då gabbe var här ;P haha vet inte vad de blev med mig, hade tänkt skura och allt! blev inte ba mitt rum som blev städat utan Tv:rummet lite snabbt oxå. är inte ofta man fått sån städ lust :p haha ska ta vara på den då den väl är :p haha
Och de gabbe tyck va roligt med städningen var nog hur jag såg ut ;) haha :D

ne nu blir det snart mat sen ska jag nog ta och dejta duschen en sväng, de skulle behövas ;)

Kram// Sabben



He bju jag på (y)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback