Grattis (:

Mamma fyll år idag (: GrattisGrattis :D

Så fick tårta till frukost, vilket var gott och dom ville jag skulle fika macker sen men ne fy ville inte jag :P
och hon fick en tatto i födelsadeax present :D
Men nog om detta nu ;P haha

Skolan har typ vare kass, är ganska så less nu tycker veckan ska gå fortare så jag får sova nån gång. men sista timmen var bäst, fick ju fortsätta sticka på mina tjock sockar! dom blir nu svart och rosa :p haha fick lite rosa i sig så de skulle få lite färg i sig ;P
Efter skolan blev det till Sanna, vi baka rödbärs paj. sjukt gott var det, men fick inte i mig så mkt :p
spelade nå spel på datorn gjorde vi oxå.
när jag kom hem var jag på dåligt humör så gick upp och la mig, blev väckt typ halv 6 :p så nu är jag inte trött men har huvevärk iställe :p haha


Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback