helg snart? ;P

Tycker verkligen skolan blive lite jobbig ;p haha
Längtar redan till fredag ;P haha (a) haha
Idag var de äckel mat till lunch så åt typ ingen lunch och engelskan gick ju toppen (y) sen vare Slöjd :D tycker det är skit kul att sticka.. håller på att göra tjocksockar och har snart gjort en socke elr över halva i allafall ;p hihi
Var kvar på skolan till typ halv 4 idag :o men de var AE möte men egentligen vet jag inte vad de är vi gör där, sitter ba tyst sen får vi gå :p haha men men


Annars vet jag inte vad jag ska göra ikväll, funderar stark på att fara till Åslia en sväng, men tycker så synd om mina knän då :p haha men de får dom ba leva med :P haha (y)

Kram// SAbben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback