Iskväll!

Har varit en ganska så slapp dag faktiskt!
men kanske inte mått toppen då men.
Började med att vakna äta men var inte alls hungrig!
Sen var vi till Gafsele en sväng men de va ingen hemma, så åkte hem igen...
har även flyttat på epan nu! så väntas bara att han kom hem så vi kan börja (y)

Ikväll satt jag bara hemma, gick mig den idén att fara ut på isbanan! men de är ju tråkigt att va där själv! Så tog och sa åt Josefine att hon skulle följa! så hon fick ba lov att klä på sig igen och följa ;)
Var där sen typ 10 och då var de ba jag och fredrik ute och körde vilket var rätt kul, sen kom typ patrik åsså med! haha men han for lika fort och fredrik oxå, så var typ själv där i typ 1 timme om inte mer ;P haha
Fcik då sedan dit Krille, vilket var inge bra alls! hataar dig ska du veta ;P haha ne jag ba skämta!
Sen var ju även Rasmus ut en sväng, men tro han for lika fort ;P Men då kom ju han å erik dit sen gatt ju byta till andra BMW:n. så då var de ju några där ute iallafall..
Men slutade med att de ba va jag josefine och Krille ute!

Skulle ju sedan hälsa på någon oxå, vf vet jag ikke men de hade nog gått om jag hade orka pallra mitt arsle upp på samhälle ;P haha

Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback