jobbigt!

Vet ikke vad de var med mig i morse ;P haha
Vaknade kanske lite sent, men var färdig väldigt för tidigt i alla fall ;P vilket betyder man kommer sig till skolan tidigare. Är värsta dan idag men har gått rätt bra i alla fall!
bilden blev jag klar med Skulpturen jag håller på att göra, ser så förjävlig  ut så vågade inte knäppa kort på den ;) haha
Musiken håll vi på med klassisk musik och så ;P haha sen fick vi "sova" sista typ 10-15 min ;P haha så hade ett rött märke i pannan (a) hah
Fysiken var ganska så rolig idag elr ja beror ju på hur man ser det, satt och kolla på på stjärnor och stjärnbilder :P
lunch= Korvstroganoff ;P haha det gick ju ner i alla fall (:
Sen vare rpetera första världskriget och lite om hitler börjar på andra världskriget nästa vecka typ ;P haha Matten var jag inte alls så inspirerad av, började med att ha diagnos ;) gjorde dubbelt upp. var ba för att fördröja tiden ville inte börja i matteboken :p haha
Sista timmen på onsdagar finns inge värre! sitter där är typ trött i huve och vill bara hem! Men vi hade "prov" för har fått en del av np för något år sen. och man skulle skriva om ett visst område! vilket inte gick nå bra fick press på mig och klarade de ändå :D stolt över mig själv (:

Sen var jag kvar till typ 3 då mamma hämta mig, och tycker dom va riktigt elak! haha går vi och prata om vilka som får åka buss hem och inte, och jag ba har 800 meter förkort. och beo typ vek sig av skratt :o haha de va inte snällt!
stod där med Mona då dom kom igen och dom sa beo var elak. kunde ju inte annat än hålla med, och då kom vi in på de igen tro på satan att Olov gjorde precis lika dant :p haha men så ärne ibland :p haha :D

Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback