Konstigt? Ug? Allt? ;P lite virrigt! haha

Då har man varit ute en sväng ikväll! Elr vare ute inne ;) haha
Var inte hemma men jag va inne ;p haha va rolig jag va. hahahaa
Ne men har var e med Josefine en sväng ikväll, vi har bare på Ug men kan säga de var ganska så tråkigt där, men satt och prata, sen kom även olivia och kricken så då va olivia med oss en sväng.
Spelade biljard, och tycker jag va skit bra ;) haha vann båda gångerna (y) hihi
Slute så satt vi och kolla på nån film på tv tills han stängde då blev det hem ;P haha
Har varit riktigt roligt faktsikt! trodde inte de från början men tro jag klarade de ganska så bra ;) haha

Kram/Sabben


Frågestund på bloggen! ^^

2011-01-15 // 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback