Nice day!

Hahah vilken dag alltså! haha
Kan ju inte mer än säga att den vare toppen, elr för det mesta i alla fall.
Tro inte lärarna var så glad efter lunchrasten i alla fall, skulle se hur många som kom in på en toa! Var ganska så kul dedär!
annars idag var jag ganska så klantig. fast de är ju inge vanligt, men skulle hoppa översoptunnan och då när jag hoppa var jag förnära bordet så smällde upp foten i bordet sen över soptunnan och upp på bordet på andra sidan! har skit ont, fått mig ett stort blåmärke :p haha 

Spv hade vi sista timmen, tycker jag inte om för då är man så kan man ju inte konsentrera sig alls. satt i datasalen men fick typ inget gjort, satt och pratade om allt annat fick damp på oskar och ja massa saker :P säger ba de va tur inte susanne var där :p haha 
 
Men 9:orna tro jag har varit en jobbig klass idag, men lovar de bju vi på :D

Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback