nyärsafton (y)

Nu är det nya året invigt :D
Hatade gårdagen nå jävelusiskt för hade inte ett dugg att göra! Låg typ och grina i sängen för jag inte alls hade någon lust att gå upp till rolighetern! men pratade då med emilia :D och då ändrades allt coh jag tog mig en prommis in till åsele  ;) men var ganska trött då jag väl kom in, då det tar ut mig totalt de med Förfrysningen och sen kondisen för att gå upp;) haha men lova de var värt :D

Började kvällen hos Emilia å Daniel :D vilket var toppen var länge sen jag skratta så mkt kan jag ju säga ;) haha kul som fan! Var sen ut och prata med oggar en sväng! var även ut och åkte med han men satan va rädd man är alltså! verkar inte kunna lite på nån, var typ lika rädd i varje korsning då han skull sladda!  Han blev trött så han lämnade av oss vid Daniel. Men inte gick vi dit utan till glenn för hon skull piss! och jag lova hatar de lite faktiskt! Fick en utskällning för nåt som han inte ska säga något om! Men sluta med att vi gick och då blev allt bättre!
Och då var vi och prata med typ några som emilia kände som kom ner ifrån Krille (: Sen gick vi vidare till Haglund! vilket var de värsta som hänt första gången! sköt ju nästan ner mig! raketen gick ju mellan benen ch typ 3 meter längre bort! så då gick vi till Daniel men sluta med att vi gick till krille och kompani och kolla på raketerna. men är typ livrädd för raketer nu ;P haha... Var sedan upp till Krille en sväng, när jag kom ner var Emilia borta! ringde och fick springa efter henne ;) var och pratade med dom som var på Pizzan (: skulle hem till Daniel igen men då ramla Emilia vid backen och där komme hon sig inte upp igen ;P haha Höll på skratta ihjäl mig (A) körde då Erik och typ Rasmus förbi ;P haha Men då vi väl kom oss iväg så tänkte jag ba ne nu gåt jag ner till Jennifer och dom ist (: kom dit och kul som fan hade jag :D
skulel då sen gå hem och det kändes så drygt men tänkte de är lika bra att gå hem så inte de skulle bli nå tjafs hemma (:
Men tyck det gick bra, var ärlig och sa vad jag hade drucke och allt var bara så bra (: satt emig hemma i soffan med Pappa Bernt och Mamma. (y)
Nu sitter jag hemma här och känner mig riktigt stolt över mig själv!
Gott nytt år allesammans. hoppas ni haft de toppen oxå :D

Pusspuss på er

Kram// Sabben


Det va en najs kväll!! fast jag inte minns allt så var det awesome. Jonas somnade gott på toagolvet iaf och fick städa upp köksdörren som dom slängt ut när han vaknade;p

2011-01-02 // 19:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback