rusar iväg!

Veckorna bara rinner iväg!
matten idag var ba skit hade inte alls någon lust att räkna, tro även jag var lätt retlig idag :p haha
Idrotten skulle vi åka på tid, men då jag inte ville de fick jag åka 2.5 iställe för 1.5an men tyck de gick yoppen,. kändes riktigt skönt efter då man åkt, tog typ 15 min att åka 2.5 är riktigt nöjd över mig själv (Y)

Sen vare ragnhilds lektion som går väldigt for, hinner typ inte göra något på den timmen men ibland kan de kännas bra ocå ;P haha
Biologin gick väl hyfsat,har inte så mkt att säga om de.
Har även börjat med genomgång inför Np som börjar på tisdag till veckan! alltså det känns riktigt bra de men är typ en grej för Np svenskan jag gruvar mig för och de är skriv uppgiften på typ 2 elr 3 timmar minns nu inte på rak arm ;p haha

Annars så har jag hunne vare barnvakt en stund sen fick jag palt till middag igen, var sedan ute med josefine ikväll oxå, var väl som tidigare. men for hem då jag skulle släppa in hästarna och så. och då var pontus så snäll så han skjutsade hem mig,  snällt snällt (:

Nu sitter jag här och gruvar mig nå jävelusiskt ;P mår inte alls bra, har skit ont i magen och så vidare, så känns nästan som jag kommer åka på typ magsjuka elr nåt annat skit! Och de vill jag verkligen inte. har inte tid med det nu!

Kram// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback