Slut!

Vare hos Gabbe idag, elr va till Solberg! seriöst de var typ 2 år sen jag stod på brädan sist så var lite skeptisk. Men det gick ju fruktansvärt bra, men lova det var ingen höjdare för knäna! De ville verkligen inte de, så nu har jag lite ont och svullna knän igen :/ Men de går nog över skulle jag tro :)

Men nu är lovet slut vilket känns ganska så tråkigt, men bra på de sett att man får träffa alla igen  (:
Och nu är det bara att tänka framåt  och göra sitt bästa så kommer nog den här terminen rusa iväg oxå. Med de jag gruvar mig mest för är alla nationella prov som börjar nu i slutet av denna månad!

Har verkligen varit ett toppen lov med mkt saker som hänt, och kommer vara mycket minnesvärt! Från att vare med skotern å förfryse sig, vare med vänner, till Nyårsafton med Emilia! Mkt trevligt har det verkligen varit!
Tack alla som varit med under mitt Underbara lov :D


Kram// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback