Bästetste!

Varit dålig på att uppdatera nu då gabbe varit här!
Men kan ju inte säga annat än att de varit toppen (y) har hunnit med mkt bus :p elr bus vet jag väl inte om de är men (:
fredag var det Ug, till 9 sen hem och se film! hann bli 3 filmer (y) men kan ju inte direkt säga jag var så social då ;) haha tro jag somna under varje film ;P haha Första filmen var Dag och Natt, och kan ju inte säga annat än att den var Värdelös! sen blev det Cujo, var ju lite bättre men tro jag slockna en stund där oxå för vet inte hur många gånger Gabbe peta på mig för att se om jag var vaken ;) haha Sista filmen blev varannan vecka ;p haha har sett den några gånger men där somnade vi båda två efter typ en halv timme av filmen, och vaknade igen kvar över 5. Tyckte vi inte var där vi skulle ;P haha så väckte gabbe och sen fick vi sova till 10!
upp åt lunch elr vi fika sen blev de Ishallen!

Då jag skulle döma C-Pojkarnas match, haha det gick ju skit bra att döma! fick även träffa Julia :D vilket var skit roligt var typ år och dar sen jag träffade henne senast ;P  Va och kolla då pappa och Lolle svetsa lite, och nu känns de som de inte alls är mkt kvar att göra! men får väl se (:

Fick sedan för oss att vi skulle ut med skotern en sväng i kylan. men la os spå soffan och såg film, och efter middagn så bar de av! men kan lova de var skit kallt men kul var det ;P haha  var en sväng till Farmor och fick fika välsigt gott :D Fick först fruktsallad och grädde (y) och mackor och varm choklad så vi skulle bli varm för att kunna fara hem igen ;P var lite tveksam p åatt fara hem bara för jag är så mörkrädd! haha men det gick ju super!

For hem och hae de ba chill i soffan med film och chips! men Då var inte Gabbe så sällskaps sjuk ;P haha efter typ första filmen så sov hon! och väckte hon men somnade om lika fort gjorde hon ;P så lät hon va så när jag va i slutet av sista filmen vi skulle se då, gick jag in på datorn en snabbis ;P haha
Väckte sedan gabbe då filmen var slut och vi gick och skulle lägga oss, men då kunde hon ju inte sova! låg och prata ett tag sen somna vi nog båda två :P


Idag
Har varit i åslia idag! blev lite sent dit men gick ändå, var inte kvar så länge då jag fick så ont i knäna. så blev hem och ut med skotern igen! var upp på offerhälla en sväng in och prata med farmor sen hem till middag!
Satt och kolla på gamla bilder sen jag  var lite, va sööt man var verkligen satt och skratta och hade oss :D skjutsade hem gabbe och nu sitter jag här med värsta huvudvärken så blir hoppa i duschen sen ska man nog lägga sig så det blir bra tills i morgon..

Men säger bara de, skulle någon se/höra oss då vi håller på som mest skulle man ju kunna tro var helt blåst! haha men de är jag ju stolt över ;) haha

"shut a fuck up din jävla Bitch" hahahahahah så jävla glasklar! (a) hahah :]


Kram// Sabben








Tycker synd om Hon ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback