en sån där dag

Idag är en sån här dag då de inte händer så mkt då de regnar.
Men ha i vilket fall som helst hunnit med att fara till mormor och kolla då mamma hjälpt hon med datorn, hem sen och visst int vad man skull göra då man fick ett samtal så tog och pallrade mitt feta arsleöver på norrstrand till sanna ;) haha så stod där ett tag och kolla då dom höll på fixa "bilkyrkogården" hahah  men började regna så sanna följde mig hem och vi skulle fara och kolla vindkraftverkerna. Fats stannade hemma ist..

Sen har man inte hunnit med så mkt då jag vare barnvakt... men de är tur de int äh hela kvällen utan ba till far kom hem typ snart ;p haha Vi var till noret och fixade nå grejer som farmor hade bett mig om. Hälsade även på pållarna en sväng, dom ser ut och ha de för bra där alltså (:
Tycker ba de kan bli bättre väder snart så man kan ta sig en ridtur igen (:

Nu ska jag sätta mig och vänta tills far kommer hem, för då ska jag fixa transporten...
Hadetbra

Love// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback