Fredrik!

Igår var man till noret på fika hos farmor, så sanna åkte med mig till noret så fick jordgubbar och glass, fick mig en bok som jag kom fram till att den är ganska så bra för den skola jag ska gå (y) hihi
Åkte sedan hem te åsele for upp till fredrik då jag åh sanna skulle laga mat, men blev handling först, så blev en efterrätt me, så taco till middag sedan vidare på galven för sanna skull jobba, så satt och kolla hjälpte hon med nå små grejer, var riktigt kul. sen bleve film tittning och paj ätning, och pajen var bra god (:
Filmen var läskig tro int jag ha blive så rädd nån gång, men kul vare (y) kunde knappt gå i trappen sen då jag skulle hem ;P haha menmen

Ikv så ska jag dit igen åh se film, blir nog bra, väntar bara på att sanna ska skriva (Y)
Så ha en bra kväll, så ser vi om de blir nå fler inlägg innan de är natt 

Love// Sabben





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback