Snacka om att jag hat.....

Snacka om att jag hatar att åka bil! finns inge värre än det!
Och då bleve ju int bättre att man skulle åka te lule "igår" haha men gick riktigt bra ändå, less va jag väl och varmt vare hela dan men..
Var och hämtade en båt, var riktigt fin, har dock inte någon bild på den nu, men kommer en framöver och de är en Bayliner med V6 moter (y) kan de bli bättre?
Men åkte i alla fall från åsele typ 11 på dagen å kom inte hem förrän kl 11 ikv... och de var ju int ba lite tråkigt att åka bil så mkt.
Men när vi kom hem bleve båt åkning, så var ute te typ 2 (: så var Jah, mor far syskonen och krille (:
Nu sitter jag här och väntar på att dom ska bli klar så jag kan skjutsa hem han så jag kan gå och lägg mig nån gång är ganska så trött nu (:


Love// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback