Solle

Var då till sollefteå igår och kollade på lägenheten, så nu har man köpt sig en lägenhet. men tar den inte förrän helgen då skolan börjar, och de är ju ba sådär två veckor, känns ganska så gruvsamt, då jag tidigare knappt kunnat va ifrån åsele en helg utan att det känts som jag har missat hur mkt som helst!
Men hoppas jag trivs i alla fall, var ju inte spec långt från skolan heller, och mycket motion kom de bli eftersom bor så hög upp som de kan bli! Men de skadar ju inte för behöver ju få bort nå kilon;P

Idag är det väldigt varmt och jag vet int riktigt vad jag ska göra, mer än att hjälpa pappa upp med båten ;P funderar på att dra till noret och pyssla om Prinsen en sväng, men vi ser väl vad som hän.

Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback